sobota, 4 sierpnia 2012

POLECAM ten SKLEP

Witam Was serdecznie w ten piękny słoneczny dzień.

Chciałabym zaproponować Wam dziś pewien sklepik na który natrafiłam przypadkiem w poszukiwaniu pieluszek wielorazowych.

Sklepik o którym mówię to EKORODZINKA.pl.

Prowadząca go dziewczyna pisze o sobie "Oferuję Ci wysoką jakość poprzez szybką, skuteczną komunikację, szybkie terminy realizacji transakcji i wysoką jakość oferowanych produktów. Większość z nich wykorzystuję na co dzień i mam swoje przemyślenia, które odnajdziesz na stronie. ".

Wszystko się zgadza.

Od pierwszej chwili od momentu jak tylko złożyłam zamówienie mogłam liczyć na naprawdę błyskawiczną wysyłkę i naprawdę super porady w postaci maili. Osoba ta jest bardzo pomocna,a  obsługa naprawdę bardzo profesjonalna.
Dodatkowo ceny pieluszek są nie wysokie.

Wszystkie te cechy są zupełnym przeciwieństwem największych/najbardziej popularnych sklepów z takim asortymentem w Polsce.

Naprawdę bardzo polecam.

Tu też znalazłam śliczne pieluszki marki PUPEKO.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz